Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Azra - Sunčana strana ulice

uvod: (G Am Hm), C E E7 F, C G, C E E7 F, C G C, (G Am Hm)

C     E7        Am  F
Tvoje lice brzo zamice
C           Am       Dm      G
Za najblizi ugao van pogleda mog
C    E                  Am   F
Pitanje je da li cu te ikada vise
       C        Dm/H  Am          G      C   C7
Al' ne razbijam glavu time, to mi nanosi bol


ref:
F       Fm     C  Am
Suncana strana ulice
Dm     G      C       E
Gledam lijepe djevojcice
F         Fm    C    Am
Zbilja je tuzno biti sam
Dm       G            C   E7
Na ovako fin i suncan dan

< tema: C E E7 F, C G, C E E7 F, C G C, Dm/H >

E           A
Mnogi misle da ja radim
F#         H
Rekoh sebi dobar stos
C#m/5+ Gm         F#m
Plaha  narav, eto to je
   C       E   H7
Od rada mi zlo

C#            F#
U tramvaju mi masa ljudi
D#          G#
Bez pardona prste gazi
F          B
Pritisnuti poslom, mukom
G           C    B     G
Svako svoje dupe cuva, pazi

C     E7        Am  F
Tvoje lice brzo zamice
C           Am       Dm      G
Za najblizi ugao van pogleda mog
C    E                  Am   F
Pitanje je da li cu te ikada vise
       C        Dm/H  Am          G      C
Al' ne razbijam glavu time, to mi nanosi bol
         < kraj: C E E7 F, C G, C E E7 F, C D#add9/5- C6 >

!! Dm/H      x2323x !!
!! C#m/5+    x4765x !!
!! D#add9/5- xx3243 !!
!! C6        x35555 !!
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba