Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

četvrtak, 25. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Lepa Protina kći

Am                Em
Jos sam bio sasvim mlad
     C                G
neke barske ptice sam lovio tad
       Dm          AmE       Am
kad je dosla da se kupa lepa protina kci

Nije znala da sam ja
da je gledam krisom kroz trsku i sas
a preko reke noc je pala kao plast

Dm    E         Am
Mesec tinja nad vrbakom
Dm      E           Am
srebri nebom zvezda roj
C      G        AmGF
a kapi vode kao biseri
     C                E
koji blistaju svud po njoj

O, srce ludo, ludi sni
vec se moji drgovi momcili svi
a ja sam hteo samo jednu, lepu protinu kci

Cudnom pesmom zvoni drum
Te su zime svatovi dosli po nju
Iz daleka neki svet, za mene tudj

Bas sam prosao sokakom
padao je prvi sneg
I jos ponekad zazvone praporci
sto je odnose ko zna gde

Da se zenim imam kad
ja sam, eto, ostao momak do sad
nikad vise nisam sreo lepu protinu kci

Jedan zivot, miran, tih
nekad bacim kartu il' napisem stih
stvaru teku, ja se drzim iznad njih

I ljubim dobre i ljubim lake
neke prave a neke ne
i sve su vile, sve su kraljice
i sve su nevazne naspram nje
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba