Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 14. lipnja 2014.

Gibonni - Cinim pravu stvar

G C D e D G

D                  G    C/G  G
Mozda i dogodi se cudo
        C         ...   a                     D
i onda uspijem presutjeti teske rjeci i sve grubo
               G        C          D
sve sto ljudi govore kad se vise ne vole
             G    C/G  G
mozda se i jednom rodi nada

        C           ...  a            D
I onda uspijem ti priznati da si najbolja do sada
                  G       C          D
da sa tobom nijedna ne moze se mjeriti
           e C               G                e     
nema pravila ne tu nema pameti kad nastupi tisina
        C        D
mi smo dvoje ljudi sto se ne mogu razumjeti

               G       C/G        G
ref: I cinim pravu stvar ne spominjem te ja
              e                C                a
     jezik pregrizem da ne bih opsovao da ne bih opsovao
           D                        G  C/G                   G  D
     ovaj zivot sto ga djelim na pola ... i kada pozelim te ja
                     e                C                a
     jezik pregrizem da ne bih opsovao da ne bih opsovao
           D                        G
     ovaj zivot sto ga djelim na pola

D                    G   C/G G          C       ...     a
Sto je moje sto je tvoje       ja tako ne mogu razmisljati
                    D                  G
sve smo gradili u dvoje i sve iz temelja
       C          D                  e    C
sad cemo podijeliti kome noc a kome dan      
                G  D                 e
ne tu nema pameti     kad nastupi tisina
               C           D
mi smo dvoje ljudi sto se ne mogu razumjeti


ref: Cinim pravu stvar ne spominjem te ja ...


C/G  X23033
C ... a  = X32010, X20010, X02210
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba