Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 14. lipnja 2014.

Oliver Dragojevic - Cesarica

D            G
Zlatni konci litnje zore
Asus4 A     Bm
Dosli su u njene dvore
G          Asus4     D
Da bi moju jubav budili.


Svitlo nek' joj jubi lice
Lipo ka' u Cesarice
Kad je ja ne mogu jubiti.

Zlatna mriza njenog tila
Dusu mi je uvatila
Da je baci nazad u more.

Svake noci prije zore
Dolazim u njene dvore
Bile dvore moje pokore.


D                    G
Cilega zivota ja sam tija samo nju
A                       D    A
Da do njenog srca naden put
F                  Bm          G
Cilega zivota moje tilo je bez nje
     D    Asus4 A   D
Ka' cvice bez vode.


Zlatna mriza njenog tila
Dusu mi je uvatila
Da je baci nazad u more.

Svake noci prije zore
Dolazim u njene dvore
Bile dvore moje pokore.
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba