Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 14. lipnja 2014.

Tuti Fruti - Stvari Lagane

B               D#         B
Oba oka sklopi, dobri andjele
                   F           B
to sto nocas cutim nije zbog tebe
G                D#         B
ti bi nesto brzo da te podigne
  Cm         Gm   D7         Gm
a meni nocas pasu strvari lagane
  Cm         Gm   D7         Gm
a meni nocas pasu strvari lagane

Oba oka sklopi, dobri andjele
nek' oproste mi tvoje dijecje godine
ti bi nest vruce da te zagrije
a meni nocas pasu stvari lagane
a meni nocas pasu strvari lagane

F                 Gm
Pusti me da drhtim i da sjetim se
F                B
kako su me njene usne ljubile
Cm              F7         B
neke tuge nikad se ne prebole
Cm       Gm       D7         Gm
ubice me zbog nje stvari lagane
Cm       Gm       D7         Gm
ubice me zbog nje stvari lagane
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba