Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Blues za moju bivsu dragu

 CBG  
    Nikad se necu vratit u svoj rodni grad
  C6C5+ C7/9
    Tamo me ne ceka niko
        G
    Vec odavno su izblijedila sva lica
        G7                          C
    I vec odavno imena im ne znam

    Samo ponekad zimi dok vjetrovi oplakuju dane
        C6        G
    Sjetim se tebe,tebe moja bivsa draga
        G7
     I neke njeznosti davne
                 H  B    D#     D7                     GCBG7  
    Nesto mi sapne u srcu i znam da sam na svijetu sam

    I da te ponovo vidim
    Sta bih ti o sebi mogao reci
    Osim da sam sreo mnogo ljudi
    A da mi prijatelj nije bio nijedan
    Da sam bio i gladan i slavan i veseo i placan i bijedan i sjajan
    Da me ljubilo mnogo zena
    A da nijednu volio nisam
                 H  B    D#     D7                     GCBG7
    Nesto mi sapne u srcu i znam da sam na svijetu sam
     (GG#ABH)C    C6CC6 
    Moja draga,
        F    G      G6    G
    Moja draga, bivsa draga
     (GG#ABH)C    C6CC6
    Moja draga
              D#                D7
    I evo umoran starac sam sad

    Mada izgledam mlad
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba