Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Djurdevan

Am
    Proljece na moje rame slijece

    Djurdjevak zeleni, djurdjevak zeleni

    Svima osim meni

    Drumovi odose a ja ostah
    Nema zvijezde danice, nema zvijezde danice
    Moje saputnice
        Am G         C
    Ej kome sada moja draga
        Dm            F       Dm            AmG 
    Na djurdjevak mirise, na djurdjevak mirise
        C    E7    Am
    Meni nikad vise

        C Dm  Am        Dm
    Heej, evo zore, evo zore
        Dm         Dm
    Bogu da se pomolim
        Am        Dm 
    Evo zore, evo zore
        F                   Dm         C      E7   Am
    Ej, Djurdjevdan je, a ja nisam s onom koju volim

    Njeno ime neka se spominje
    Svakog drugog dana svakog drugog dana
    Osim Djurdjevdana
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba