Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Lipe cvatu


        Em       
    Ljeto ide kako si mi ti

    Gdje si s kim si da mi je znati
                    G       Am           C
    Ko li mi te ugrijao dok je zimus snijeg padao
        H7          Em D C  H7      D Em
    Ko li mi te ljubio, grom ga ubio

    Bas me briga gdje si otisla
    Ravna ti je Jugoslavija
    Bas me briga, nisi dijete, sve u korist tvoje stete
    Samo tvoje, ali moje srce boluje

        C D  C  G   H7          Em 
    Lipe cvatu, sve je isto ko i lani
        C    G    AmEm AmEm H7     Em
    Eej, samo srce moje i srce tvoje
        AmEm AmEm H       H7 Em
    U ljubavi vise ne stoje

    Zaklinjem se dusom i bogom
    Krvi mojom plavom seljackom
    Kunem ti se i umrijecu, ali ja te trazit necu
    Necu necu,a umrijecu, a umrijecu
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba