Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Ovaj ples dame biraju

EmGAm        Em  
    Ovaj ples dame biraju,
        Dm           Em    G            Am  EmDm E G   Am  EmDm
    One to inace bolje znaju, bez dileme     biras mene
     EmGAm      Em  
    Pocnimo bez veze
          Dm               Em  G    Am      EmDm EmG      Am   EmDm 
    I reci tom tvom da zaveze, opusti se,    i pridji blize
     EmGAm      C       Dm   
    Sad vec kasno je
     EmGAm  C        Dm F               
    Ali da mi je,   ooo
    (AHC)        (AAGAGDm)  (AAGAGDm) 
    Bar jednom,      ooo      
    (CDC)        (AAGAGDm)-  prelazi
    Bar jednom
              Am G Dm  Em  Am 
    Proci suncanom stranom

    Uvijek me nervira
    Kad neka tako lijepa zena voda kretena
    Oprezno da necuje on
    Sapuces mi na uho adresu i telefon

    Kao sav fini svijet
    Slazi mu da ides u toalet i eto to je to

    Nista posebno
    Al meni je vec pomalo dosadno da radim ono
    Ono

    Naravno sad kasno je
    Ali bar jednom da mi je
    Bar jednom, bar jednom
    Bar jednom, proci suncanom stranom
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba