Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac

 AEA 
    Jesi l mala ljubila do sada
      AEA
    Jesi jesi al Bosanca nisi
        D
    Lijepo cu se ocesljati dotjerati opeglati
                                                A   (AAA,CC,AAA,DFF#)
    Mirisat cu kao ruza voljet ces me ti to znam
        D
    Kupicu ti nanulice od bisera ogrlice
                                                    A  (AAA,CC,AAA,DFF#)
    I kolace i bombone za poljubac sve cu da ti dam
                   E
    I na kraju kad ti kazem volim te
        D
    Ne vjeruj mi lazem te
        A
    Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac

    Obecacu prevaricu doleticu poludicu
    Ljubicu te necu stati dok ne kazes glasno ti si moj
    Opicu se napicu se s jaranima potuc cu se
    Zbog tebe cu glavu gubit al cu biti tvoj bicu tvoj
    I na kraju kad ti kazem volim te
    Ne vjeruj mi lazem te
    Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac
        D   
    Hej stani
                  G F  E D
    Hej stani lane moje
                 E
    Hej stani
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba