Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo

Am                F             Am
    Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo
                         F               Am
    Matero i maceho, tugo moja i utjeho
        F               C       G   F               C G 
    Moje srce, moja kuco stara, moja dunjo iz ormara
        F               C         G        Am     G     F 
    Moja nevjesto moja ljepotice, moja sirota kraljice,
                  Am GE
    Jugo, Jugice

    Ovaj hljeb, evo, lomim, moja Jugoslavijo
    Za tebe i bolje dane konje neosedlane
    Ovdje kome ne porastu zubi, e, kukala mu mati
    Ovdje nikad nece copor naci ko ne nauci urlati

        Am(H)C   G          Dm             C G
    Jugoslavijo na noge pjevaj nek' te cuju
        C     G             Dm       Am
    Ko ne slusa pjesmu, slusace oluju
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba