Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Nakon svih ovih godina

G       D            C    D
    Tebi je lako, jer ti imas mene
        G         D        C DC
    A sta sam zato dobio
        G        D          Em  E 
    Na kraju ces me ostaviti
               Am          D   G DC
    Ej, to bi i blesav vidio

    Poneka ljubav mozda vrijedi bola
    Moja i tvoja vise ne
    Jer ti si samo trag u pijesku
    Gorka brazda koja nestane

              G       H7
    Danas otvaram oci
        C     D         C   G GD
     Nakon svih ovih godina
             G         H7
    Niti ja voljeh tebe
        C      D       C    G
    Nit si ti mene voljela
             H7        C  EmD    G 
    Samo stara navika je ostala
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba