Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - A i ti me iznevjeri

 Am     
    Ti nisi ti vise
           I sto mi je najbolnije
        Nikom na svijetu kao meni nije
        Liju mi teske novembarske kise
                      AmG     F
    A ti ne pitas kako mi je
            Am      F  G Am
    Jer ti nisi ti vise
        Am
          Kazu da me varas
           Kazu da me ostavljas
        Kazu mi da si zavoljela drugog
        I da ti nista moje drago nije
                      AmG     F    
    A ti ne pitas kako mi je
   
                        Am G  C     F   C
    Godine prolaze, laste mi ne dolaze
        F  G         Dm      (C G/H C  G/H DmE7   Am)
    Ne mirisu mi zumbuli, a i   ti me  iznevjeri
       (C G/H C  G/H DmE7   Am)
    A i   ti me  iznevjeri
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba