Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

nedjelja, 16. lipnja 2013.

Bijelo Dugme - Ruzica si bila

AmGF         G    E7            Am  
    Ruzica si bila jedna u mom srcu
     AmGF         G      C  
    Ruzica si bila moja
           E7        Am G          F   E7            AmA7
    Al nije za tebe divlja kupina, ni covjek kao ja
               DmCG          C C9AmGF
    Bog mi d-aje, bog mi odnosi
                  Dm    E7          Am 
    Ruzica si bila, sada vise nisi

        Am            Dm      F      G
    S vrijmena na vrijeme kao da cujem stope
        Am         Dm    F   G
    Ko da ides preko mog praga
        Am             Dm       Co        E7
    S vrijemena na vrijeme, a znam da nemam prava
           Am        Dm   Am(AHCDA)
    Ti nisi vise moja draga

    Letjele su nocas iznad moga krova
    Letjele su ptice selice
    A ja sam sanjao tvoja koljena i tvoje poljupce
    I tvoje poljupce
    Bog mi daje, bog mi odnosi
    Ruzica si bila, sada vise nisi
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba