Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Bolero - Galebovi

Am 
 Hajde poljubi me leptirice i ne boj se

 hajde pokloni mi zamah krila povedi me
               Dm (cis c h) Am
 samo ne reci ne

 Am
 Hajde priblizi se leptirice i ne boj se

 poljubac ponesi njoj evo ti adresa i broj
              Am
 samo ne reci ne

 ref:
 Am
 I ponesi me u zemlju galebova
 Am
 povedi me u jedan novi dan
 Am
 tamo gdje se cuje samo pjesma
 Am
 gdje pupoljci nikada ne trunu
 Am
 poljubi me i reci zbogom zemljo
 Am
 ti koja znas za tugu i sudbinu
   C    G  Dm         E
 odreci se zabluda i svijeta
    C     G   Dm      E
pokopaj sve istine i lazi
Am            E
hajde poljubi me

 Hajde priblizi se leptirice i ne boj se
 poljubac ponesi njoj evo ti adresa i broj
 samo ne reci ne

 ref:
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba