Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Branislava

Intro: Am E
       Dm    E                  Am
U prvi suton jesen je napala na kej...
A7                Dm    G                  C
park se sepurio u zutom ko stari usminkani gej...

E                Dm         E                     Am
na uglu Glavne i Dunavske   u moj je prostor krocila
Dm                  Am        F        E         Am
titrava poput svece slavske...senka sa njenim ocima...


A bila je cvetak...no,to je jucerasnja vest...
svi smo mi Gospodari Sveta tu negde sa dvadeset i sest...
nas grad je bio njen licni atelje...veliki film se snimao...
bila je jedna od tri zelje koje sam ikad imao...

A7                             Dm
Za druge je smisljala slatke kolekcije...vise ukrase...
 E
u bojama neznim i toplim...
           Am
za sebe zaketice od nekih grubih stofova...
A7           Dm          
nisu vredele lekcije...navukla se
E
na pilule i Dzenis Dzoplin...
       Am                                    A7
i prve paketice od onih Propalih Grofova...
A7          Dm          E
a pricu je moju slusala skepticno...
           Am                             F
za nju je ,naravno,to bilo totalno fals i pateticno...
             Dm                                  E
male banalne strasti...ljubav,ljubomora,ceznja i bol i tom slicno...
       Am
uzas...pateticno...

U prvi suton odjednom je zahladilo...
davno sam nacuo da je ''na zutom''...nije me iznenadilo...
do gala revije smo,eto,napokon stigli...
dame i gospodo,ofucana kolekcija za strasila...
na koncu prica vodi igli...e,lutko...super si model sasila...
Ja sam preed zivot istupio najezen...i razdrljen...
ko pred streljacki vod pred u zoru...
i strah me...nepromenjen...dok metak putuje...
al sa sudbinom se natezem...onako zagrljen...
ko dve pijane lude na soru...
znam,kaljavo ordenje na mom kaputu je...

Pricaj mi malo o patetici...
tvoji su sveci za mene tek ubogi mali heretici?
pricaj mi malo...ili nemoj?
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba