Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Bela lađa

C        G            C          
U aprilu Sombor varos zazeleni
F                    C
Pa setaju gospojice, blago meni
F                      C            G      
Isprse se brezobrazno, pa mi glavom klimnu mazno
C      G         C   G 
A mene ceka bela lada.

A kad odem, ne vracam se do jeseni
Udace se mnoge dotle, blago meni
Dobar vece kapetane, laku noc vam zelim, dame
A mene ceka bela lada.

F                  C 
Moram da idem sad, bo'me ni mi je lako
          G                  C
Al' bolje tako, da ja krenem polako
F                  C
Moram da idem sad, il' cu baciti sidro
          G             C
Pa zbogom vidro, ostacu tu.

D         A  D             
Od Zemuna do Pazove voda peni
  G                   D
A u Pesti promenada, blago meni
G                          D         A
Brinu di sam, kerem szepe, Madarice moje lepe
D       A        D
A mene ceka bela lada.

G                  D
Moram da idem sad, bo'me ni mi je lako
          A                  D
Al' bolje tako, da ja krenem polako
G                  D                   
Moram da idem sad, il' cu baciti sidro
          A             D
Pa zbogom vidro, ostacu tu.

E        H            E
U aprilu sav se Sombor zasareni
A                      E
Od sesira raznoraznih, blago meni
A                        E           H
I frajlica sto ih nose, nasmesene, zlatokose
E       A        E
A mene ceka bela lada.

A                  E
Moram da idem sad, bo'me ni mi je lako
           H                 E
Al' bolje tako, da ja krenem polako
A                   E
Moram da idem sad, il' cu baciti sidro
          H             E
Pa zbogom vidro, ostacu tu.
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba