Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Zdravko Ćolić - Loše vino

intro:
                               H
                                ~ ~
 ||---------------------0-----2--3--2-------
 ||--------1----------1-------3-------------
 ||------2---2------0---------2-------------
 ||----2-------2--2-------------------------     2x
 ||--0--------------------------------------
 ||-----------------------------------------

       H - hamer                          


                 Am Am7 D
   Ne vjeruj mi nocas
                 F     E7   Am  (Am7 D)
   svakog casa nudit cu ti vise.
                 F    E      Am  D
   Ne vjeruj mi kad gitara svira
 Hm          Am               G    G*
   i padaju kise iz zlatnih visina
    G                    E
   sve je to zbog loseg vina

   
   Ne ljubi me nocas
   bit ce suza stihovi ce teci
   Ne slusaj me mala jer ces cuti
   sto ne zelim reci i nije istina
   sve je to zbog loseg vina


         C            G           
        Ne gledaj me tako dok se
          E          Am   (C*)
        ludi snovi mnoze.
          C           G        
        Prevarit cu sebe srce nudi
         E           Am  (G)
        vise no sto moze
          F            G
        I sto mu je sudbina
                              F
        sve je to zbog loseg vina
                              E
        sve je to zbog loseg vina.
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba