Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Zdravko Ćolić - Krasiva

H
znam ja ko si ti
Cis
i znam odakle si
Fis                         Dism
al ne znam sta si cekala do sad

trazio sam te
u ludim snovima
u pjesmama sa tvojim imenom

H                    Cis
a ti si tu i ziva si krasiva

znam ja ko si ti
i znam odakle si
al ne znam sta si cekala do sad

trazio sam te
i medju zvijezdama
dozivao u hladnim nocima

a ti si tu i ziva si krasiva

ref

   Dism B              Dism
krasiva dobro dosla si u zivot moj
   Dis   Bm             H
krasiva vec je krenulo ..
 Dism      B
evo pucacu 3 put u vazduh
 Dism       B              H
neka pitaju gdje se to slavi
B             Dism
udji takav je red

krasiva dobro dosla si u zivot moj
krasiva za jos godina sto
evo pucacu 3 put u vazduh
samo jedno ce puknuti jace
moje srce je to

 

festival.ba

festival.ba
festival.ba