Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Zdravko Ćolić - Mađarica

Intro:
e-----------------------------
h--5--------------------------
g---5-------------5-----------
d----7-6--6-7----7-7-6--6-7---
a------------7--7----------7--
e-----------------------------

Am              E
jos se nisam ni brijao
C               G
zivot mi je vec prijao, prijao
Am             E
kad sam krenuo amidzi
Dm Am  E  Am  Dm C H Am
starim drumom ka i-lidzi

|Am  |E  |Am  |Dm C H Am|

sreca il cudo, sta li je
da je bogdo mi ranije, ranije
mase, zove me curica
kaze da je madjarica

ref.
  Am E   Am E
  hajde, hajde
  Am E   Am         E
  re-ci, ziva bila, odkud ovde
  Am E  Am E   Am E   Am     E
  hajde bo-na, slatka k'o bombona

nisam ni ja od kamena
kad se takla mog ramena, ramena
pitam mala u cem' je stvar
kaze trazi put za mostar

ne znam dal' se zaljubila
kao divlja me ljubila, ljubila
kad sam krenuo amidzi
starim drumom ka ilidzi

ref.

 

festival.ba

festival.ba
festival.ba