Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Brakolomac

        C
da se o mom zivotu pravi film
         Am              
il' barem strip (il' barem strip)
        F
da se o mom zivotu pravi strip
           G
znam da bih bio sasvim negativan tip

        C 
za neke stvari imam strasan nos
       Am
opasan nos (opasan nos)
        F
za neke stvari imam jeziv smek
        G
za vase tuzno srce imam pravi lek

        Am                G
i dobro znam vas omiljeni stih
       Am                      G
uopste zivot bolje poznajem od svih
        Am                   F  
da vama treba neko tako fin i tih

al' ste vi neki vrag
         E                      Am
ali kada padne mrak ugrozicu vam brak


u vasem oku gori neki plam
opasan plam (opasan plam)
u vasem oku blista neka strast
o tudje voce ti si ona prava slast

ja vidim sve sto ne vidi vas muz
vas dragi muz (moj drago muz)
ofarban pramen ili neki novi ruz
ja vidim sve sto ne vidi vas muz

i zivot moj bez vas bi bio jad
nikad me niko nije shvatio do sad
i neko moze reci da sam pravi gad

ma bas ste pravi vrag
ali kad padne mrak ugrozicu vam brak

da se o mom zivotu pravi film
il' barem strip (il' barem strip)
da se o mom zivotu pravi strip
znam da bi bio sasvim negativan tip

vas suprug dragi hrce na sav glas
o bas je prost (mislite  to)
vas suprug hrce u taj sitni cas
kad tako ceznem da sam pored vas

i zivot moj bez vas bi bio jad
nikad me niko nije shvatio do sad
i neko moze reci da sam pravi gad

ma bas ste zlatni
ali kad padne mrak ugrozicu vam brak
ali kad padne mrak ugrozicu vam brak
ali kad padne mrak ugrozicu vam brak
       



 

festival.ba

festival.ba
festival.ba