Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Zdravko Ćolić - Noć mi te duguje

Am                  
Dolazi noc, gasi se dan,
a nocu sve se cuje
i svaka pjesma truje,
             Dm
noc mi te duguje.
E
Nocni sam covjek
                              Am
Nocas i dovjek...zbog tebe.

A sad za sve, cigana dva
jedan da zivot psuje,
drugi da povjeruje,
noc mi te duguje.
Takav sam covjek,
nocas i dovjek... zbog tebe.

F                                           Am
Zbog tebe kucacu lupacu ljudima na vrata,
F                                       Am
budicu ulicu pjevacu svima iz inata.
F
Recice:"Opet je popio,
E
Vidi ga kako se ubio,
E7
opet je vrata poljubio."

       Dm   Am   Dm          Am
A ja pijan, a nisam popio
E                      Am
ni kapi neka se cuje,
E                      Am
ni kapi ko da mi vjeruje?
    Dm    Am    Dm              Am
A jesam ja rusvaj pravio,
E                    Am
pravio, evo ga, tu je,
E                            Am
jesam, jer noc mi te duguje.


 

festival.ba

festival.ba
festival.ba