Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

četvrtak, 25. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Moj frend ima rokenrol bend

    D        A
Moj stari frend ima rokenrol bend,
  E         A
A to je bio moj san da sviram rok svaki dan.
Moj stari frend ima Dzipson Les Pol
A ta gitara meni nanosi bol.
   Fism        Cism
On peva 'sa-na-na'; on peva 'uan-tu-tri';
   E  D  A
On peva 'je-je-je'!
Ja cesto navratim i onda sviram s njim
I vicem 'je-je-je'!
Priznajem sam to bas nije moj stil:
Ja nemam rokerski glas; ja nemam rokerski stas.
Al' mislim, hej, gde bi bio nam kraj,
Da svako radi samo ono sto zna.

I zato 'sa-na-na'; i zato 'uan-tu-tri';
I zato 'je-je-je'!
Mojim baladama ja cu se vratiti,
Al' dotle 'je-je-je'!
Dok oni lupaju i kose cupaju
I vicu 'je-je-je',
Ja ludim za njima; samo me zanima
Da vicem 'je-je-je'!

 

festival.ba

festival.ba
festival.ba