Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

četvrtak, 25. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Ne volim januar

  Hm       Fis             Hm       
          Ne volim januar ni bele zimske vragove.
               D  A             D   
          U svakom snegu vidim iste tragove,
                  Em                Hm 
          tragove malih stopa, broj trideset i ko zna,
      G          Fis      Hm
          kako polako odlaze.
                  Fis                 Hm
          Vise ne prolazim ulicom Dositejevom
                  D  A                D
          i nemam pojma kad neko pita gde je to.
                     Em                     Hm
          Tih dvesta sest koraka duzinom tog sokaka
          G         Fis      Hm 
          nikad ja nisam brojao.
         
            D                A
              Nisam te nikad cuvao,
            Fis               Hm     
              nisam te nikada mazio, pazio.
            D                  A
              Tvoju sam ljubav gazio,
            Fis              Hm  
              svemu smisljao broj.
       
           D                 A     
              Nisam te nikad stedeo
           Fis             Hm
              i nisam umeo stati ni ostati.
           D                 A
              Sta ce od mene postati,
           Fis             Hm
              mali andjele moj?


          Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
          dosta je suza i rastanaka nesretnih.
          Ko takve stvari snima? Bas cudnog sveta ima,
          tako se lako rasplacu.


          Nisam te nikad cuvao,
          nisam te nikada mazio, pazio.
          Tvoju sam ljubav gazio,
          svemu smis"ljao broj.

          Nisam te nikad stedeo
          i nisam umeo stati ni ostati.
          Sta ce od mene postati,
          mali andjele moj?
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba