Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

četvrtak, 25. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Nikad kao Bane


A                           E
Jos u skoli je rucicu dizao vesto
                          D
I vec se znalo da postace nesto.
                          F#m        E
O, vec se znalo da postace neko, k'o bog.
Mi smo rasli u sarenom kraljevstvu igre
Al' on je imao drugi pedigre,
Mali Bane je bio daleko od tog.
 D
I cesto se pitala moja mati:
 A                E
"O,cedo moje,samo da mi je znati,
Sta ce to sa tobom biti, dal' ces ikad biti i ti..."

 A                 E
Kao Bane,dobri sin,tih i miran,cist i fin,
 F#m                E
Kao Bane,vaspitan i solidan i koristan.
 A                   E
Kao Bane,vredni mrav,poslusan i uctiv sav,
 F#m               E
Kao Bane,odmeren i usmeren i proveren za sve.

Pred maturu su pristigli momenti novi:
Sport i ploce i nemirni snovi,
Neki izlozi prepuni svega za nas.
Ali Bane, taj je imao izloge prazne,
Pa smo zato za funkcije razne
Svi mi vecito birali njega, u glas.
I cesto se pitala moja mati:
"Gde se to skitas, o, da mi je znati,
i sta ce sa tobom biti, dal' ces ikad biti i ti..."

Kao Bane, dobri sin, tih i miran, cist i fin,
kao Bane, vaspitan i solidan i koristan.
Kao Bane, mali vredni mrav, poslusan i uctiv sav,
kao Bane, odmeren i usmeren i proveren za sve.

Tu i tamo, tek ponekad sretnem tog decka,
Crna tasna i sofer i "mecka",
TV dnevnik ga forsira nesto, o-da!
Bez krivice, u stampu je stigao skokom
Jer kad krenes tim poznatim tokom
Tad svi rucice podizu vesto, jen - dva!
I cesto se pitala moja mati:
"Ko ga to gura, o da mi je znati,
i sta ce to sa tobom biti, dal' ces ikad biti i ti..."

Kao Bane, dobri sin...

Draga mama, zivot je jedna velika, da ne lajem, nema veze, ti
znas. To je sve lutrija, a ja ne odustajem od svog broja dok
igra traje. Izgubim neku bitku, dobro, al' vremena jos ima u
neogranicenim kolicinama. I ja se drzim, jos kako se drzim.
I ne brini puno o tom sta cu biti, mogu se kockati, londrati,
piti i mogu pasti na niske grane, al' ne boj se, nikad necu biti:

Kao Bane, dobri sin...

 

festival.ba

festival.ba
festival.ba