Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

petak, 12. travnja 2013.

Zdravko Ćoćić - Produži dalje

Dm                                                    Bb
 Sad si sasvim blizu kraj mene,ja vise nisam tamo na sceni
                        A7                           Dm (Bb,A)
 za tebe ja sam samo zvijezda, i nista drugo nema u meni.

 Tebi je vazno moje ime da kazes drustvu s njim  sam bila
 A ja sam obican ko i drugi i nisam onaj o kom si snila.

         
                   Bb            Dm           C
          Produzi dalje,produzi dalje,idi od mene
            A7         Dm           Bb       Dm      
          jer jos si dijete.U meni ima razocarenja
                  Gm      A7    Dm    
          malo gorcine i puno sjete

 Jer ja se isto smijem i placem,i imam dobre i lose strane,
 suvise pusim pomalo pijem imam vrline i imam mane

 Sada me ostavi malo samog okreni glavu na drugu stranu
 obuci kaput otvori vrata polako kreni ka svome stanu.
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba