Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Ilona


A                         D               A
Jednog leta s kraja sveta vozio sam putem sivim
D                     A
Ja sam putnik, od tog zivim
        E                                D             A
Samo je podigla taj prstic svoj i ja sam stao, otvorio njoj
       E
Ona je Andjeo bila sa greskom, bez krila, moj san

     A      D      E          A
Moja Ilona, jos se secam tvog imena
D        E           F#m
Srecna i sama, sva u bajkama
D         E          A   D E
Gde li je sada Petar Pan

I svi oni momci
A      D        E          A
Ilona, tvoja je slika moja ikona
D        E             F#m      D      E          A
I cim se dignem ja joj namignem i uvek tako pocne dan

   Dobro guram kroz zivot buran i mada zivim dosta sretno
   Ja nemam nikoga konkretno
   Uz kog bih bio i sretan i lud i tako miran i siguran svud
   Ja nemam nikog da masta i prica mi svasta svu noc

   Kao moja Ilona, jos se secam tvog imena
   Srecna i sama, sva u bajkama
   Gde li je sada Petar Pan i Kapetan Kuka
   Ilona, tvoja je slika neka moja mala ikona
   I cim se dignem ja joj namignem i uvek tako pocne dan

   Slabo pricam, bas nisam vican, al sad reci idu same
   O, zivot pise ljute drame
   Jer znam detalje, sitnice o njoj
   A ne znam adresu, telefonski broj
   Il nesto slicno po cemu bih saznao gde li je sad

   Izvesna Ilona, jos se secam tvog imena
   Srecna i sama, sva u bajkama
   Gde li je sada Petar Pan i svi oni momci
   Ilona, tvoja je slika neka moja mala ikona
   I cim se dignem ja joj namignem i uvek tako pocne dan

E           A
Lutko lepa, dobar dan
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba