Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Bezdan

Em      H7 
Nema me vise

G          Am6
U tvojim molitvama

Em      H7          Em
Vise me putem ne prate


A noc mi preti

Ponoc i pusta tama

Kad me se samo dohvate


        G      D
Vise me ne volis

G             D
Kad se vracam nisi budna

G   D
Ne goris

Am         H7
Gasne nasa zvezda cudna

Em      H7      Em
Lazna, srebrna stvar


Daleko putujem

Vetar nudi neke rime

Kupujem

Pristaju uz tvoje ime

Dva, tri stiha na dar

Ne slusam vise

Sta sapuces dok snivas

Plasi me koga pominjes

I sve si dalje

A sve mi bliza bivas

Kao da opet pocinje

Ali me ne volis

To se uvek drugom desi

Govoris

Ali vise ne znam gde si

Da li neko to zna

Sta sam uradio

Kakva tuzna humoreska

Gradio

Ispod gradova od peska

Dubok bezdan bez dna
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba