Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Đorđe Balašević - Anđela

Am                      C
Moja je draga vestica...o tom ni reci nikome...
G             E          Am             E7
na zidu ispod ikone sara srca i slova...
Am                       C
ume sa retkim travkama...mundari tajno s cavkama...
G                  E                Am
u san dozove dobre trolove...i uvek osvane nova...
F                  G
kada prode ribljom pijacom svi sapucu :
Am
evo je...bice nevolje...
F             G             C          E7
ali blenu kao pijani njenom podsuknjom omadijani...

Am            F          C            G
Moja je draga najbolja...andeo dobrog naboja...
Am             F         C     E7 Am         E7
prosek u nedra prolije...i eto ti carolije...
Am              F      C             G
druge mi za cas posade bezbojnu ruzu dosade...
Am           F         C       E7    Am        E7
drzimo palce vrag i ja da potraje ta magija...

Moja je draga vestica...uvraca trista prepreka...
odavde do Beckereka...i oko carde kod Zablja...
kad se na putu zadrzim...paprenu corbu zaprzim...
munja se nebom razmaze...kao zlatna sablja...
i samo baja,i na pertle mi vezuje cvorove...sto sve govore...
al dok mirno spava posten svet...dugo se mirimo...to je tek vatromet...
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba