Domaći akordi za vas. Pokreće Blogger.

Pretraga...

subota, 13. travnja 2013.

Indexi - Budi kao more

Cm
Davno je bilo kad je nestao ti svaki trag
F
zelje i htjenja tvoja
 B                Eb          G#
cudna tad su bila sunca sjaj oci
B         G#   Eb    B
htjela si uv--jek   ti

Znala si nama novu igru nac' i sretna biti
meni si  uvijek  mogla
prici kao nekom ko te zna i voli
znao sam sta zelis tad

REF:
 B      Cm
Cuj me ti
G#     B             Cm
nadji snage mijenjaj svijet
     G#       Eb
budi ista kao more
G#           Eb      G#          B
sto valovima mijenja svih obala tih
       Cm     G#     B            Cm
ti ces nac'   pravi put jer ja to znam
    G#            Eb
kao sto si nekad mogla
    G#          Eb
sa osmijehom mi reci
G#         B
da ostanem sam
 

festival.ba

festival.ba
festival.ba